sobota, 13 maja 2017

Witajcie :)

Cześć dziewczyny ! ❤ 😊
Na samym początku przedstawię się wam :) a więc nazywam się Patrycja, i mam 18lat😊 Od dawna interesuję się lakierami hybrydowymi i stylizacją paznokci, ale od niedawna zaczęłam swoją przygodę z hybrydami. Wiem, że wiele z Was myśli sobie że taki zabiegi można stosować tylko w salonach kosmetycznych, to nie prawda takie stylizacje, jak również przedłużanie paznokcia możecie wykonać sobie samodzielnie😊 w zaciszu domowym bez wydawania fortuny :) Ale trzeba wiedzieć co i jak się stosuje. Tak więc, jak wspomniałam zaczynam swoją przygodę, jestem samoukiem więc wszelkich informacji na ten temat szukam po różnych stronach, i wiem że czasem ciężko coś znaleźć. Dlatego założyłam tego bloga, byście miały wszystkie informacji w jednym miejscu. I od razu proszę was byście zostawiały coś po sobie, żebym wiedziała że to co robię komuś się przydaję 😊
W kolejnym poście pokażę wam, swoją mini kolekcję lakierów i preparatów, i oczywiście powiem coś o nich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz