poniedziałek, 29 maja 2017

Krótkie paznokcie, też mogą być piękne :)

Cześć dziewczyny 😉
Pewnie nie raz macie problem, jakiego koloru użyć na krótkich pazurkach. By efekt był zadowalający💅 Najczęściej bardzo krótkie paznokcie mają matki z dziećmi, lub kobiety które maja ciężką pracę a długie paznokcie im tylko przeszkadzają. Więc właśnie taka jest moja mama😊. Mam starszego niepełnosprawnego brata i młodszą siostrę, dlatego drażnią ją długie paznokcie bo 24h musi opiekować się bratem. I wiem, że nie ma czasu nawet ich sobie pomalować. Więc na dzień Matki zadzwoniłam do niej i zaproponowałam jej, że do niej wpadnę by zrobić jej hybrydy. Na początku mówiła, że nie znajdzie czasu i wgl. Ale po rozmowie z moim ojcem się zgodziła. Jak miałam nakładać kolor to dopiero się zaczęło ale w tym moje palce będą wyglądać bardziej opuchnięte niż zwykle, że nie chce żadnych wzorków bo ma za krótkie paznokcie i tak dalej 😂
Więc zaproponowałam jej kolory 503 i 100 z Claresy, z myślą że jej spasuje... Ale ona na to, że to za mdło będzie wyglądać 😂. Kobieta zmienną jest ale żeby aż tak ? 😂 Wasze też takie zmienne ?
Więc mówię do niej jak za mdłe to dajmy folie taką mieniącą się. Zastanawiała się jeszcze dobre 10 min aż w końcu stwierdziła że raz się żyje 😂😂 Takiego efektu na bardzo zniszczonych paznokciach się nie spodziewałam. Naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona efektem. Same zobaczcie :)
(Ps. Przepraszam za jakość zdj. 😢)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz