niedziela, 28 maja 2017

Zostałam testerką !!

Cześć dziewczyny😃
Jak już dobrze wiecie, niedawno zaczęłam robić takie paznokcie hybrydowe, ponieważ lakier jest bardzo wytrzymały do nawet 2-3tygodni, i możesz robić wszystko co chcesz(nawet chlor na basenie, nie będzie równał się z utratą koloru😉); a ponadto palety barw takich lakierów również ,pełne są pięknych kolorów😊I wiecie, że używam różnych lakierów, jak i cała reszta co nam potrzebna, też jest kupowana gdzie indziej. Ponieważ uważam, że warto próbować różnych firm 😉. No ale do rzeczy, wzięłam udział w konkursie na testerkę Claresy, ponieważ uważam że ich kolory są najlepsze :); po czym okazało się ,że wygrałam czego się nie spodziewałam, bo myślałam że wybiorą jakąś kosmetyczkę  a nie mnie 😊. No ale stało się zostałam testerką Claresy 💅💃Ogromnie się cieszę, bo uważam, że jak dla samouka który zaczyna swoją pracę z hybrydami, to super sprawa😉 I wiem pewnie wiele z Was pomyśli sobie że: "cieszy się jak dziecko.." itp. ale ja uważam że to fajny początek 💃
#nowajakoscClaresa
Więc pokażę wam nową formułę lakierów hybrydowych Claresa. Jak na razie mam tylko dwa ale kolekcja będzie się z czasem powiększać 😊. (Kolorki które otrzymałam to 400 i 701.)
Lakiery są bardzo gęste, dzięki czemu nasze skórki są bardziej 'bezpieczne od zalania' lakierem. Według mnie idealne dla osób które się uczą 😉 Ich  pędzelki są 'zgrabniejsze' przez co dozowanie lakieru na pędzelku, na paznokieć jak również malowanie staję się łatwiejsze 😉. Kolorki pięknie wyglądają na paznokciu💜 Lecz w tych przypadkach pełne krycie jest po 2 warstwach, ale ja mimo to dałabym jeszcze 3 by nadać pełnię kolorku 😉
A teraz pokaże wam moje pazurki(pierwsze zdjęcie to zestaw jaki dostałam) 😉 a może macie inne inspiracje z tymi kolorkami?  😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz